De taarten van tante

pecanoten-limoentaart
pecanoten-limoentaart

 

Leuk, ik kan ook foto’s van mijn taarten aan jullie laten zien. Een goed idee van Marijke, die is bijna jarig!

Er zit natuurlijk een risico aan vast; ik wil misschien wel veel taarten showen maar ik moet ze eerst maken voor ik  een foto op de site kan zetten en alles wat je maakt moet je ook proeven natuurlijk. Kiloooooos!

Gelukkig heb ik er wel een paar op een foto staan die ik met jullie kan delen. Een klein proeftaartje, een bruidstaart, een felicitatietaart voor Erwin, een lekkere aardbeien-bosvruchten-slagroomtaart. Er moeten hier en daar nog wel wat foto’s rondzwerven, die zet ik er later bij.

Geef een reactie

