Gobi uit Kashmir

Gobi uit Kashmir - World Food Cafe

Wie denkt te weten wie dat is zit dus helemaal in de verkeerde richting te denken want het is niemand.
Het is iets, het is gebakken bloemkool met nog wat. Als je op het plaatje klikt kun je het recept vinden

Erbij een sinaasappelrijst uit Nalagarh, geen idee waar dat ligt maar het recept komt net als de Gobi uit het kookboek ‘World Food Café’ van Chris & Carolyn Caldicott en is vegetarisch. Ik heb het gemaakt in onze MOA, een multi-cooker maar ik zal het recept binnenkort op deze site zetten voor beide manieren.

Maar goed, ik had het over Gobi uit Kashmir.
Omdat Kerst niet van heel knapperige groenten houdt heb ik de bloemkool voorgestoomd maar dat was niet echt nodig.
De foto is van het kookboek.
Er zitten wel veel kruiden in maar volgens mij is alles bij een beetje toko te koop.

De saus bevat bijna alle ingrediënten die gebruikt worden, het wordt tomatensaus genoemd maar als je het als zodanig herkent ben je bijzonder. Ga het maken en geef je mening.

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

